torsdag den 12. januar 2012

12.01.12 Music

God aften!
Som lovet vil jeg nu dele noget af det musik med jer som jeg selv lytter en del til fortiden - eller som jeg i det hele taget bare elsker enjoy! 

Sangen her er et remix med Agnes Obel og Feltman & Badutski. Remixet er af en gammel folkesang som hedder Katie Cruel. Synes det er en lækker lyd og Agnes stemme er fantastisk! 

Den næste sang er af skønne, skønne Lana Del Rey. Nummert hedder Blue Jeans og man kan ikke andet end at elske den! 


Det næste nummer er af Pj Harvey en af mine venner præsenterede mig for musikken sidste år og lige siden er jeg blevet fuldstændig besat af hende. Nummeret har i måske hørt før: The last living rose.


Sidste nummer er af When Saints Go Machine sangen er en klassiker og jeg elsker den! 

Vil gerne opfordre alle til at deltage i årets North Side Festival! Jeg var der sidste år og det var en fantastisk oplevelse, stemningen er i top og så kommer nogle af de fedeste band!
I år kommer blandt andet, Oh Land, Justice, Stone Roses og When Saints Go Machine og mange flere!

Her er lidt billeder fra sidste års festival:

The streets


Mojitos skulle der til! Jeg nød da i hvertfald den lille tår jeg fik (tog)!

Min kusine og hendes søde veninde!

Mike Skinner! Det var den fedeste oplevelse at høre The streets!
I må have en god aften!

2 kommentarer: