onsdag den 25. januar 2012

25.01.12 tatoveringer

God aften. Vil lige lave et indlæg i håndboldpausen!
Jeg har besluttet mig for at gøre noget ved min drøm om at få en tatovering, jeg bliver 18 om ca. 4 uger og så skal det være.
Har nogle forskellige jeg godt vil have lavet.
Vil gerne have skrevet C'est La Vie, ja det er måske orginalt, men sådan er det jo, det beskriver så godt hvordan livet er, det er nemlig som det ér. Udover det vil jeg gerne have den længde og breddegrad jeg er født på tatoveret.  Og den sidste skal være en fin lille fredsdue. Og det er lige præcis den jeg vil have lavet først fandt tatoveringen for ca. 2 år siden, og nu synes jeg det skal være tid.

Denne fugl - præcis den her, ingen farve, ingen skygger bare enkel.

Dette er Angelina Jolie's tatovering af alle hendes børn længde og breddegrader synes det er fedt, at man kan bliver mindet om hvor man kommer fra. 

Sådan er livet, og ja er da vist ikke mere at sige til. 

Hvad synes i om tatoveringer?


3 kommentarer:

  1. Synes duen er ret fed og overvejer selv noget lignende, evt med noget skrift også :)

    SvarSlet
  2. Duen er også den jeg er mest vild med overvejer også lidt det latinske ordsprog: quod me nutrit me destruit - som betyder: hvad nærer mig, ødelægger mig ;-).

    Skrift er fedt - hvis det der står har en betydning :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan os bedst lide duen :)

    SvarSlet