onsdag den 11. januar 2012

11.01.12 (2)

Hej!
Ville lige vise jer dette fantastiske sted som ligger i Schweiz i en lille by der hedder Vals.
Brücke 49 - efter 3.g drømmer jeg om at komme herned at arbejde enten i et år eller så i hvert fald bare et halvt år. Jeg kender parret der ejer stedet og de er utroligt søde, så håber det kan lade sig gøre.
Det er et lille lækkert bed & breakfast - indretningsmæssigt er det helt ny i stand sat og utrolig lækkert. Stilen er en blanding af det gamle "schweiziske" lidt små kiksede, så som ældre træ stole og borde, men de har blandet det med noget nyt og lækkert!
 Jeg elsker når man blander nyt og gammelt - det gør det hele mere unikt!
http://www.brucke49.ch/Brucke_49/Welcome.html
Her kan i se stedet.




Jeg var i Vals i sommers og her var vi nede at se stedet - den gang var de ved, at sætte det i stand og der var derfor huller i murene og mursten overalt. Men jeg synes resultatet er flot - også ligger det centralt men udsigt til bjergene!
Vil forresten vise jer nogle billeder fra Vals som jeg tog i sommers. Men nu er det godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar