onsdag den 18. januar 2012

18.01.12 skørt

MOJN!


Fik i dag fri allerede kl 11.30 fra gym - det er altid lækkert med aflyste moduler. Har ikke lavet så meget udover at have set tv, også har jeg da også lige været ude at løbe. Jeg tager til tennis her om lidt. Vil helst ikke hjem derude fra igen da jeg ved, at der venter mig en dejlig tysk aflevering, som jeg indtil nu har troet ville forsvinde af sig selv, men nej. Jeg er blevet så "god" til at skubbe alle mine afleveringer sammen - så jeg aflevere dem en dag før, øv!
Hvordan har jeres dag været?

Fandt en virkelig sjov hjemmeside i timen i dag http://9gag.com/ - der er de mest geniale billeder (og ja det er hvad jeg laver i undervisningen, hææ)
Her er nogle af mine ynglings:






Kan muligvis godt bare være mig som har en elendig humor - men for mig er det her sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar