lørdag den 21. januar 2012

21.01.12 byen randers

Mojn!

Som i måske ved var jeg til 3*18 års igår i Randers! Det var hyggeligt, at se nogle af de gamle mennesker fra efterskolen, dog tog jeg hjem kl 00.00 og endte i Århus by kl 01.30 det resulterede i at jeg først var hjemme i morges kl 5.00!
Jeg lovede jer et outfitbillede, men fik ikke taget et, beklager! Var desværre (som altid) sent ude af døren og nåede ikk at tage et.
Jeg kørte derned med nogle af de drenge, som jeg engang gik på efterskole med - desværre endte turen med at min vodka var løbet ud i tasken (typisk), så hele bilen lugtede af vodka og det samme gjorde min stakkels ven, som havde valgt at sætte sig i farezonen. Burde nok have tjekket om låget nu var skruet ordenligt på (siden nytårsaften af). Men ja sådan kan det gå! Man skal ikke græde over spildt vodka (heller ikke selvom det lugter og det var det eneste alkohol man havde, og at købet af en ny resulterede i at kortet blev afvist senere på aften, men lille detalje).

I dag render jeg lidt forvirret rundt og vasker tøj. Burde nok skrive dansk stil men det orker jeg simpelthen ikke.

I går:



30 kr!! Go' Randers



Smukke signe og mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar