tirsdag den 24. januar 2012

24.01.12 én dag som i dag

Hej hej!


I dag fik jeg fri halv 12, dejligt med tidligt fri. Har været ude at løbe i det fantastiske vejr! Håber vejret er lige så godt i morgen man bliver så deprimeret af en grå himmel. 
Skal være sammen med min søde veninde i aften. 

Min kusine foreslog mit at lave en liste over alle de ting jeg skulle gøre. Kravene til listen var at tingene ikke skulle stå i rækkefølge, det må ikke være en "senest inden" og der må ikke være pres. 
Jeg synes det er en skide god idé, da hverdagen nogle gange godt kan være lidt uoverskuelig med gymnasiet og de andre små ting man går og knokler med. Listen skal laves, bum. 
Kigger forresten på lejelighed for tiden, eller et værelse er det nu bare. Kender i noget godt og billigt i Århus C?

2 kommentarer: