fredag den 13. januar 2012

13.01.12 (2)


I får lige et indlæg mere, det ikke sådan at have travlt!
I dag er jeg taget til Herning hjem til min far ;-). 
Jeg skal holde en lille efterskole fest imorgen, menuen står på mexikansk mad! Jeg laver selv maden med min søde veninde stine. Billeder kommer senere ;-)!
På vej i bilen - søde far hentede
Jeg vil gerne vise jer noget lækkert tøj som jeg utroligt gerne vil have! 

Wood Wood sweater 95 EUR! 

Wood Wood long-sleeve 55 EUR!

Wood Wood shirt - 73 EUR!
Acne knit 1.195 kr
Acne silk turquoise 2.995 kr
Link til Wood Wood: http://woodwood.dk/store/category/women 

Elsker alt det tøj og specielt skoene de er så smukke og farven er lækker!
Wood Wood har en masse fedt tøj på udsalg forresten! 

3 kommentarer:

  1. er vild med acne strikken & især skoene,
    de er efterhånden over det hele :)

    /pankalla
    - http://torpxpankalla.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja begge er lækre! Elsker farven skoene har! Bare man havde råd :(!!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet