tirsdag den 31. januar 2012

31.01.12 stilhed

Hej.
Jeg beklager virkelig, at der har været stille på bloggen, men jeg har bare svært ved at finde inspiration for tiden, synes min hverdag er rimelig presset og bliver derfor (desværre) nød til at prioritere andre ting højere end bloggen. Går meget for tiden og drømmer om, at komme ud at tage billeder, og hvis vejret tillader det regner jeg med at gøre det på lørdag. Jeg er alene hele weekenden da min mor og reserve far er til Copenhagen Fashion Week, jeg ville have taget med, men skal til to fødselsdage i weekenden, hvilket jeg også glæder mig meget til!

Jeg fandt dog disse billeder for ca. en uge siden, synes indretningen er lækker! Glæder mig til, at jeg selv en dag kan komme til at indrette min lejlighed.







Var sammen med en veninde i går og vi bagte de lækreste kyskager, opskriften finder i her: http://www.thefoodclub.dk/kyskager-med-choko-mandel-fyld/.
De er super nemme at lave, også smager de bare godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar