lørdag den 7. april 2012

7.04.12

Sikke en dejlig dag det har været i dag!
Jeg har i dag været i bazar vest, med min familie - det var helt dejligt at komme tilbage til noget der mindede om Tyrkiet og derfor blev jeg altså også nød til at købe en vandpibe! Den har været i brug og den er rigtig fin!

I aften skal jeg ind og se The Hunger Games med min smukke søster - jeg glæder mig helt vildt meget til at se den, jeg har ventet i så lang tid på, at den skulle komme i biografen.

Forresten er jeg gået på en vild diæt, der lyder på at jeg ikke må spise sukker eller drikke alkohol i 2,5 måned, det bliver hårdt men i sidste ende er det nok meget godt, grunden til det er fordi at jeg er residens over for gluten - og jeg skal derfor have renset min krop.

Elsker stadig min tatovering og glæder mig til den næste!

Jeg og søster 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar