onsdag den 7. marts 2012

7.03.12

Hej!
Jeg har endelig bestilt kamera hjem - det blev desværre ikke mit elskede Leica, men et Canon EOS 60D. Kameraet er semi- professionelt - og super lækkert!


Beklager virkelig stilheden - men jeg har så svært ved at finde tiden til bloggen. 

Tager om en uge 2 uger til Tyrkiet på studietur, og må sige at jeg ikke er særlig oplagt på den tur. Kan ikke overskue at skulle pakke og rejse også ved jeg det bliver en udfordring! Men håber det bliver en god tur - og glæder mig til at få taget nogle lækre billeder jeg kan vise jer!

I weekenden holdte jeg en lille fest med nogle venner hvor vi så tog i byen bagefter - her er lidt billeder, foresten var det min første aften i byen som 18 årig, og skulle ikke vise ID - hvilket var skuffende..












 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar