tirsdag den 7. februar 2012

7.02.12

Hej!

Jeg ved ikke om det er gået op for jer endnu, men jeg elsker at tage billeder, at være kreativ med et kamera er det bedste jeg ved. For som man siger: "Et billede siger mere end tusind ord", og det er så sandt som det er sagt. Du kan udtrykke alle mulige forskellige følelser gennem et billede.

Hvis I vil se nogle af mine billeder har jeg en flickr profil her og en 500px profil her. Håber I vil tage jer tid til at se dem - og i er meget velkommen til at komme med respons!

I dag var jeg på hovedbiblioteket, skulle låne bøger til min SRO som jeg skal skrive de næste dage. OG på fredag tager jeg på skiferie til Tignes med gymnasiet! Jeg glæder mig ufatteligt meget til at komme væk fra Danmark og bare til at få noget ferie!

Vi skal rejse med écart:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar